Efektywna komunikacja wewnątrz Organizacji ma ogromne znaczenie dla zarządzania przedsiębiorstwem. Informacje kierowane do pracowników powinny:
- dotrzeć do nich w zakładanym czasie
- zostać właściwie zrozumiane i potraktowane z należną uwagą
- pełnić funkcje informacyjne, a równocześnie motywacyjne
- zostać skonstruowana w sposób przekonujący i jednoznaczny
- zakładać możliwość interakcji.
Współcześnie przedsiębiorstwa dysponują szerokim wachlarzem narzędzi wspierających komunikację wewnętrzną, a tradycyjne gazetki firmowe, nierzadko zwane pogardliwie „tubą zarządu”, dawno już wyparł Intranet, mailingi, komunikatory, a nawet wiadomości przesyłane poprzez SMS.
Mimo to w wielu wypadkach wewnętrzna polityka informacyjna w przedsiębiorstwie nadal pozostaje nieefektywna, a procesy zarządzania personelem w dalszym ciągu kuleją. Ad Direct poprzez dobór odpowiednich narzędzi i technik komunikacji w firmie pomaga Klientom skutecznie docierać do pracowników oraz pozyskiwać od nich wiarygodną i jak najpełniejszą informację zwrotną.
Oferta Ad Direct:
- audyt procesów komunikacji wewnętrznej w przedsiębiorstwie
- planowanie i wdrażanie kompleksowej polityki komunikacji wewnątrz organizacji
- ścisła współpraca przy tworzeniu informacji kierowanych do pracowników
- projektowanie i wdrażanie narzędzi komunikacji wewnętrznej (platformy Internetowe, Intranet, direct mailing, wydawnictwa firmowe i in.)
- współpraca przy organizacji spotkań firmowych