Zarządzanie informacją, skuteczna komunikacja z grupami docelowymi za pośrednictwem mediów, budowanie pozytywnego wizerunku marki lub firmy w środkach masowego przekazu to kluczowe narzędzia współczesnej promocji.
W odróżnieniu od przekazu kierowanego do odbiorców poprzez tradycyjne formy reklamowe, wizerunek kreowany w mediach postrzegany jest jako dużo bardziej wiarygodny i zobiektywizowany. Fakt ten przekłada się na niezwykle wysoką efektywność komunikacji z wykorzystaniem technik media relations i gwarantuje skuteczne dotarcie do zakładanych grup docelowych.
Działania z zakresu media relations stanowią strategiczny element polityki komunikacyjnej firmy zarówno w ramach jej codziennej działalności, jak i w obliczu kryzysu komunikacyjnego, kiedy to strategiczne zarządzanie informacją staje się kwestią newralgiczną.
Oferta Ad Direct:
- planowanie i wdrażanie kompleksowych strategii komunikacji z wykorzystaniem media relations
 - budowanie pozycji eksperckiej przedstawicieli firm oraz instytucji w środkach masowego przekazu
 - prowadzenie bieżącej komunikacji z mediami
 - precyzyjne targetowanie informacji do mediów specjalizujących się określonej tematyce
 - organizacja konferencji i briefingów prasowych
 - aranżacja wywiadów oraz spotkań one-to-one z wybranymi dziennikarzami
 - stały monitoring mediów we współpracy z niezależną instytucją badawczą, pozwalający Klientowi na bieżąco monitorować efektywność prowadzonych działań
 - szkolenia medialne
 - zarządzanie antykryzysowe